Svaren!

Hej allihopa!
Svaren på frågorna kommer idag istället :D
Innan ni får reda på svaren så vill jag bara tacka för alla frågor på min frågestund, Tack så mkt!

Answers!
1.Har du ngn pojkvän: Nej jag har tyvärr ingen pojkvän !
2. Favvo förg: Min favvo färg är röd, svart och vit tror jag :D
3.Vem är personen du kan säga just allt till ? : Alicia, Linn och Klara :D
4.Vad är det roligaste som finns? : Det är Alicias humor :)
5.Vem är din/dina BFF ? : Det är Alicia och Linn <3
6.Vilka bloggar läser du och vilken tycker du är bäst ? : Jag läser de bloggar som ligger på länkar och den bästa är nog Klaras och Alicias.
7.Hur börjar man i vattenskidor? : Du får komma och anmäla dig till bollebygds vattenskidklubb :D
8.Ska du göra något roligt i sommar ? : Ja det ska jag , åka vattenskidor :)
9.Hur skulle du beskriva din klädstil ? : Det är en ganska svår fråga men jag kan i alla fall säga att jag gillar min klädstil ...
10. Vilka typ av killar gillar du ? : Jag gillar killar som är snygga och har en bra personlighet även en bra humor ;)
11.Vad tycker du är roligast med konståkning och vilket hopp gillar du mest ? : Det roligaste med konståkning är att umgås med vänner och det roligaste hoppet är Axel eller Öggel ( dubbel ) :D
12.Har du ngn dröm resa i sånna fall vart skulle du vilja åka ? : Jag skulle vilja åka till Island och bada i varma källor.

Det var alla svar :D
Tack och hej leverpastej :D
Love Nellie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: