Jobbig dag!

Hej svejs everyone!
Idag har det vart en ganska jobbig dag först var det spruta i skolan sedan var det träning med den onda armen men som tur är har min älskling Alicia levt upp min dag <3<3
Alicia du är den bästa som finns utan dig skulle mitt hjärta inte vara helt, du är min ängel, du är lika snygg som mig fast snyggare ( Haha ) du är min ögonsten jag skulle kunna kolla på dig utan att tröttna för du bara världens fiiiiiiinaste person jag någonsin känner och kommer alltid att vara
I LOVE YOU ALICIA <3<3<3<3<3
( Kolla gärna in Alicia´s blogg, har den som länk den heter 330dagar <3 )

Kommentarer
Postat av: Alicia

Du är den bästa vännen ever LOVE YOU <3

2012-05-30 @ 21:25:35
URL: http://www.330dagar.devote.se
Postat av: Nellie

I Love YOU, like I said before <3

2012-05-30 @ 21:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: